Usein kysyttyä

Miten nopeasti saatte tilatut tuotteet?

  • Pääkaupunkiseudulle 2-3 työpäivän aikana. Viikonloppuina paketit eivät liiku. Muualle Suomeen 3-5 työpäivän aikana. Viikonloppuja ei lasketa työpäiviksi.
  • Jos teette tilauksen perjantaina niin työpäiviä aletaan laskemaan maanantaista.
  • Jos ette ole saaneet tilaustanne 6 työpäivän aikana, niin tarkistakaa ensin omalta tililtä onko maksu palautunut teidän tilillenne (viallinen maksu).
  • Jos maksu on oikein, niin tarkistakaa vielä kerran oliko puhelinnumero ja osoite oikein? 
  • Kun kaikki on tarkistettu, niin lähettäkää osoitteeseen [email protected] tilauksenne kopio, maksun kopio ja yhteystiedot, niin tarkistamme asian ja vastaamme teille mahdollisimman nopeasti. 

 

Mitä pitää tehdä, jos tilaus ei onnistu ja/tai ette pääse liikkumaan ostoskorista eteenpäin?

Tarkistakaa oma internetselain = Jos ette ole päivittäneet sitä ennen tai moniin vuosiin se on tavallisin syy siihen miksi tilaus ei onnistu. Olkaa hyvä ja päivittäkää uusin versio Google Chromesta tai Mozilla Firefoxista siinä:

Google Chrome päivittäminen - klikatkaa tästä

Mozilla Firefox päivittäminen - klikatkaa tästä

Turvallista

Kun teette tilauksen meiltä, voitte olla täysin varma, että tiedonne ja asianne hoidetaan turvallisesti ja luotettavasti. 

  • Emme koskaan luovuta tietojanne eteenpäin.

  • Kaikki maksut suoritetaan 100% suojatulla ja salatulla palvelimella. Emme edes näe mitään muita tietoja maksustanne kuin, että se on onnistunut tai epäonnistunut.

  • Meillä on fyysinen katuosoite ja 2000m2 varasto.

  • Meidät saa parhaiten aina kiinni puhelimella luvattuina aikoina.

  • Vastaamme sähköposteihin yleensä muutaman tunnin kuluessa.

  • Olemme toimineet alallamme jo yli 30 vuoden ajan ja suhtaudumme työhömme äärimmäisen ammattimaisesti ja korrektisti.

  • Kaikki tilauksemme pakataan huolellisesti, huomaamattomasti ja ammattimaisesti. Meillä ei ole yksinkertaisesti varaa siihen, että joudutte noloon tilanteeseen noutaessanne pakettianne.

  • Hoidamme myös palautukset ammattimaisesti.

  

Mistä tiedätte, että tilauksenne on tullut perille?

Kun maksu tilauksesta on tehty, niin samalla hetkellä tilaus jo näkyy meillä maksettuna. Teidän antamaanne sähköpostiosoitteeseen tulee tilausvahvistus.

 

Miten nopeasti saatte tilatut tuotteet?

Pakkaamme tilauksia joka päivä maanantaista lauantaihin. SmartPost:in ja DPD:n kuriirit käyvät noutamassa paketit joka arkipäivä noin kello 13:00.
Koska paketit liikkuvat niin Suomessa, kuin Virossa vain arkipäivisin, niin saatte paketit noin 3-8 päivässä riippuen tilauspäivästä.

 

Mitä jos ette ole saaneet pakettia 10 päivän kuluessa?

Tarkistakaa ensiksi onko maksu palautunut omalle tilillenne, jos näin on, emme toimita tilaustanne, koska emme ole saaneet maksua.
 
Jos maksu on onnistunut ja ette ole saaneet tilattuja tavaroita, niin:
 
Lähettäkää kopio tilauksesta [email protected] osoitteeseen, sitten selvitämme asian ja vastaamme teille saman päivän aikana.
 

Mitä jos saatte viallisen tuotteen?

Kirjoittakaa osoitteeseen [email protected] ja lisätkää tilauksen numero ja selvitys mikä vika tuotteessa on. 
 

Voiko tulla paikan päälle Viroon ja valita tuotteet meidän varastosta?

Tietenkin voitte. Paikan päällä on lisäksi noin 4000 erilaista filmiä DVD/3-D ja HD versioina. Osoite on sama, kuin yrityksen virallinen osoite.
Paikan päällä on myös aina paljon poistotuotteita, joita emme lisää nettiin tai ne ovat jo poistuneet tuotevalikoimistamme. Esimerkkinä naisten mekot ja hameet sekä farkut. Näitä poistetaan koko ajan alle viiden euron tai -75% tarjousten kappalehintaan paikan päällä.
Olemme avoinna maanantaista lauantaihin 10:00-21:00.