Palautusohjeet
Palautusoikeus ja palauttaminen
5.1 Asiakkaalla on Suomen lain mukainen 14 vuorokauden palautusoikeus, ilman erillistä syytä.
5.2 Postimyynnin palautusoikeus koskee vain käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.
Palautusoikeus ei ole voimassa, mikäli:
- Tuotteen myyntipakkaus on rikkoutunut tai revennyt
- Tuotteen myyntipakkaus tai muovipussi puuttuu.
- Tuotteessa oleva sinetti on murrettu.
- Tuotteen ympärillä olevan muovit on rikottu tai poistettu.
5.3 Postimyynnin palautusoikeus ei koske alusvaatteita.
5.5 Osto- tai noutohetkeknne katsotaan se päivä, jolloin paketti on lunastettu tai noudettu postista tai vaihtoehtoisesti kuitin päivämäärä.
5.6 Tuotepalautuksenne käsitellään nopeasti ja ketterästi, kun seuraavat asiat ovat kunnossa:
a) Alkuperäisessä paketissa (hyvin pakattuna) ilman turhia merkintöjä.
b) Mukana kopio kuitista/lähetteestä.
c) Mukana selvitys palautuksen syystä ja/tai vian laadusta.
d) Mukana nimenne, osoitteenne, puhelin- numeronne ja tilinumeronne, johon voimme palauttaa rahanne.
e) Viimeistään 14 päivän kuluessa ostohetkestä.
f) Tuotteet lähetetään aina sähköpostissa saatujen ohjeiden mukaisesti.
Muistakaa pyytää Postista kuitti palautuksestanne. Tällöin palautuslähetyksenne on mahdollisen katoamistapauksen sattuessa Postin vastuulla.
HUOM! Ilman kuittia emme voi ottaa vastuuta mahdollisesta palautuslähetyksen katoamisesta. Emme maksa postikuluja muulla tavoin kuin asiakaspalautuksena sähköpostitse saadulla osoitteella lähetetyistä palautuksista.
HUOM! Palautuksissa pitää olla yllä luetellut dokumentit tai tiedot mukana. Emme käsittele puutteellisia palautuksia ennen, kuin kyseiset tiedot ovat vastaanotettu.
5.7 Aiheettomista tai puutteellisilla tiedoilla tehdyistä palautuksista aiheutuu meille suunnattomasti vaivaa ja asian käsittelyt saattavat kestää, joten huolehtikaa, että kaikki tarpeellinen materiaali on mukana. Noutamaton tilaus ei ole palautus, noutamattomista tilauksista peritään 25 euron käsittelymaksu.
5.8 Tuotteen palautusoikeus on aina tuotekohtainen, eikä mahdollisesti toisen tuotteen toimituksen myöhästyminen oikeuta saamaan toiselle tuotteelle pidempää palautusaikaa.
5.9 Ulkomailta tehtyjen palautusten postikulut joutuvat asiakkaat maksamaan itse.
5.10 Vaihto toiseen tuotteeseen, tapahtuu aina siten, että maksamme palauttamastasi tuotteesta rahanne takaisin ja voitte tehdä uuden tilauksen vaihtoehtoisesta tuotteesta. Voitte siis tilata toisen jo ennen kuin palautuksenne on käsitelty ja rahat palautuvat tillillenne, kun palautuksenne käsitellään.
6. Vialliset tuotteet
6.1 Vialliset tuotteet vaihdetaan aina toimiviin tuotteesiin.
6.2 Pikaisen käsittelyn varmistamiseksi pyydämme teiltä nämä asiat:
a) Alkuperäisessä paketissa (hyvin pakattuna).
b) Mukana kopio kuitista/lähetteestä.
c) Mukana selvitys vian laadusta, tai sähköpostilla kuva viasta sähköpostiin [email protected] ja tilausnumero.
d) Mukana nimenne, osoitteenne, puhelinnumeronne.
6.3 Emme vastaa turhista palautuksista. Epävarma? Ottakaa asiakaspalveluumme yhteyttä.
6.4 Reilusti yli puolet takuukorjauksista on aiheettomia, suurimmassa osassa tuote ei ole rikki. Meille tulee myös runsaasti huonosti pakattuja tai palautuksia, joista puuttuu kuitti, lähete tai vikaseloste. Emme osaa lukea ajatuksia, joten liittäkää kaikki meidän tarvitsema tieto palautuksenne mukaan.
6.5 Tuotteiden paketeissa olevat paristot eivät kuulu takuun, tai virhevastuun piiriin.